Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009

Aγ.Παντελεήμων

ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ
Τι σκατά κάνουν αριστεριστές και αντιεξουσιαστές στον Αγ.Παντελεήμονα;
Πάνε και πλακώνονται στο ξύλο με τους Χρυσαυγίτες για ποιο λόγο; Έτσι υπερασπίζονται τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών και αντιστέκονται στο ρατσισμό;
Το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να γίνονται μισητοί στους κατοίκους οι οποίοι και έδωσαν αυξημένα ποσοστά στο ΛΑΟΣ και στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στις πρόσφατες ευρωεκλογές. Είναι τόσο τυφλοί που δεν βλέπουν ότι η τακτική τους βοηθά στην ταχύτερη επώαση του αυγού του φιδιού; Η τοπική κοινωνία ζητάει πρωτίστως άμεσες, πρακτικές λύσεις στο πρόβλημα που έχει ανακύψει με την παρουσία μεγάλου αριθμού μεταναστών στην γειτονιά και όχι επαναστατικές ρητορείες και ΄΄έκτακτες εμφανίσεις΄΄-κάτι σαν γκεστ σταρ της επανάστασης- στους χώρους όπου καθημερινά εκτυλίσσεται το σίριαλ της υποβάθμισης της ποιότητας ζωής σε μια κεντρική συνοικία της πόλης μας.
Μπορεί ο χώρος της ελευθεριακής αριστεράς να προτείνει τέτοιες λύσεις χωρίς να προδίδει τα ιδανικά και τις αξίες του, δηλαδή ενταγμένες στον γενικότερο προβληματισμό που αναπτύσσεται στους κόλπους του και όχι καιροσκοπικού χαρακτήρα και αποσπασματικές;
Ή θα πρέπει να περιμένουμε την ΄΄επαναστατική΄΄ αλλαγή της κοινωνίας(ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι) για να δοθούν λύσεις και στα προβλήματα της αντιμετώπισης της εγκληματικότητας και της αύξησης της ανασφάλειας που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερες γειτονιές στο κέντρο και την περιφέρεια της πρωτεύουσας;
Εάν η παρέμβαση του χώρου αυτού εξαντλείται σε τσαμπουκάδες με καδρόνια, λοστούς και ρίψη μολότοφ, άντε και στην κυκλοφορία κανενός εντύπου και εφημερίδας που τα διαβάζουν αυτοί που τα εκδίδουν κι άλλοι πέντε-δέκα κολλητοί τους, τότε ο χώρος αυτός έχει ψοφήσει και δεν το ξέρει.
Το άνοιγμα στην κοινωνία συνεπάγεται την ικανότητα να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες των πολιτών, τις αγωνίες και τα καθημερινά τους προβλήματα. Συνεπάγεται την συστηματική, καθημερινή δουλειά εκεί που οι άνθρωποι βγάζουν το ψωμί τους, ζουν και διασκεδάζουν. Εκεί αποδεικνύουν την υπεροχή τους οι διαφορετικές ιδέες και πολιτικές αντιλήψεις. Εκεί δοκιμάζουν την γονιμότητα των απόψεών τους και την ικανότητα εξεύρεσης λύσεων σε δισεπίλυτα προβλήματα οι άνθρωποι που θέλουν να αλλάξουν εκ βάθρων την κοινωνία.
Πως βοηθάς λοιπόν τους κατοίκους να έρθουν πιο κοντά στους λαθρομετανάστες και να μην τους βλέπουν σαν παρείσακτους ξένους που απειλούν την δημόσια υγεία και την ποιότητα ζωής στην γειτονιά τους;
Μήπως αντί να πηγαίνεις οπλισμένος με καδρόνια στην πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα, θα ήταν καλύτερο σε συνεργασία με έναν ή δυο τοπικούς φορείς και ας πούμε με τον πατέρα Προκόπιο, που έχει δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον του για τους Αφγανούς δίνοντάς τους κλινοσκεπάσματα και τροφή, να πας με πέντε χημικές τουαλέτες και να τις εγκαταστήσεις πέριξ της περιβόητης παιδικής χαράς όπου αφοδεύουν οι δυστυχείς Αφγανοί μη έχοντας που αλλού να κάνουν την ανάγκη τους;
Μήπως ως καλός αναρχικός και αντιεξουσιαστής θα έπρεπε σε εκείνη την περιοχή να καταλάβεις ένα εγκαταλειμμένο κτίριο ή ακόμη και να νοικιάσεις ένα χώρο και να το διαμορφώσεις με σκληρή προσωπική εργασία σε ξενώνα και χώρο διαμονής των φτωχοδιάβολων όπου θα βρούν μια ζεστή φιλοξενία και όπου θα γίνεται μια προσπάθεια παροχής ιατρικής φροντίδας, θα διοργανώνονται από εθελοντές μαθήματα εκμάθησης της γλώσσας και θα διεξάγονται συνελεύσεις μέσα από τις οποίες θα γίνεται προσπάθεια αλληλογνωριμίας, αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ κατοίκων και λαθρομεταναστών αλλά και επίλυσης των κοινών προβλημάτων;
Μήπως με πρωτοβουλία αυτού του χώρου θα έπρεπε να μπει στο τραπέζι και το καυτό θέμα της εγκληματικότητας που η αστυνομία στην ουσία αδυνατεί να το αντιμετωπίσει; Γιατί να μην αναληφθούν πρωτοβουλίες ίδρυσης ευφάνταστων και πρωτότυπων, τοπικών πολιτοφυλακών, που θα έχουν σαν μοναδική τους αρμοδιότητα την εκ περιτροπής περιπολία κατά τις βραδινές ώρες, ένα είδος χαρούμενων θιάσων που με συνοδεία μουσικών οργάνων θα περιδιαβαίνουν στους δρόμους και τις πλατείες των συνοικιών και μόνο με την παρουσία και το πλήθος τους θα αποτρέπουν την κατάληψη των χώρων από εγκληματικά στοιχεία; Και δεν θα είναι αυτός ένας τρόπος επανοικειοποίησης και ανακατάληψης των δημόσιων χώρων που θα ξεκουνήσει τους απαθείς πολίτες και θα τους προσελκύσει να ενδιαφερθούν εκ νέου για τα κοινά προβλήματα;
Μήπως αυτού του είδους οι πρωτοβουλίες θα έπρεπε να πολλαπλασιαστούν και να προσπαθήσουν να υποκαταστήσουν τον κρατικό μηχανισμό και τις υπηρεσίες του που λάμπoυν δια της απουσίας τους από αυτές τις υποβαθμισμένες περιοχές;
Που είναι οι λαμπρές παραδόσεις του αναρχικού και επαναστατικού κινήματος με τα αμεσοδημοκρατικά πειράματα και τις αυτοδιαχειριζόμενες κοινότητες; Που είναι η πλούσια εμπειρία δυο αιώνων ηρωικής επαναστατικής δράσης αλλά και προσπαθειών έμπρακτης εφαρμογής άλλων θεσμών που απελευθερώνουν τα πνεύματα και τις συνειδήσεις; Έγιναν όλα καπνός; Τα έφαγε η μαρμάγκα του life style αναρχισμού, της μπαρούφας και της μολότοφ; Άει σιχτίρ τσογλάνια, που νομίζετε ότι είσαστε αναρχικοί ή οτιδήποτε άλλο σχετικό. Αλλά δεν φταίτε εσείς, φταίνε αυτοί που στη δεκαετία του ΄80 άνοιξαν διάπλατα τις πόρτες του χώρου στον χουλιγκανισμό και τον καλοδέχτηκαν.
Εσείς θα εγκαταστήσετε τον Καρατζαφέρη στο κέντρο της πολιτικής σκηνής μια ώρα αρχύτερα.

Ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη

3 σχόλια:

Tobin είπε...

Πολύ καλό!

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση από το σχόλιο κάποιου στο tvxs.gr:

"...Αρκετά εύστοχο; Ναι ε;
Ας τα πάρουμε από την αρχή:
Αρχικά λοιπόν ο "ευστοχος" συντάκτης μας πληροφορεί ότι η τοπική κοινωνία του Αη Παντελεήμονος ζητά λύση στο καθημερινό της πρόβλημα. Ο εύστοχος δεν έχει ιδέα. Το καθημερινό πρόβλημα του Αη Παντελεήμονος δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο που παρουσιάζεται από την "τοπική κοινωνία". Η δε "τοπική κοινωνία" συνίσταται από Στοχικούς και Χρυσαυγιτες τύπου Πιπίκιου (πρόεδρος εφέδρων πεζοναυτών). Έπειτα, αν η τοπική κοινωνία ζητάει λύσεις, πρέπει να της προσφέρουν λύσεις οι αναρχικοί; Αυτή είναι κατά τον εύστοχο η "θαυμαστή ελευθεριακή παράδοση"; Γιατί εμένα σε ανάθεση μου κάνει. Τι να λέμε... Και ξανά ο εύστοχος δεν έχει ιδέα. "Λύσεις" και μάλιστα "τελικές" δεν ζητάει η γειτονιά αλλά 15 καθάρματα που τρομοκρατούν τους μετανάστες της περιοχής ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ.
Έπειτα, ο εύστοχος συνεχίζει να μην έχει ιδέα, επιτιθέμενος στον αναρχικό χώρο που, κατά τη γνώμη του, το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πετάει μολότοφ, άντε να βγάζει και καμία εφημερίδα που τη διαβάζουν 15 άτομα! Ρε γαμώτο! Αν μια φορά κάνανε όλοι αυτοί οι ανίδεοι με το μεγάλο στόμα τον κόπο να δουν από κοντά ένα α/α εγχείρημα, πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος! Θα εξέλειπε μεγάλο μέρος της γραπτώς και προφορικώς διατυπωμένης βλακείας...Αλλά πού... Είδαμε τους αναρχικούς στην τηλεόραση, άρα ξέρουμε τι καπνό φουμάρουν...
Τέλος πάντων, κι επειδή το επίδικο είναι ο Αη Παντελεήμονας, ο εύστοχος φίλος θέλει να αντιμετωπίσει τις κεντρικές κινήσεις της οργανωμένης ακροδεξιάς με λουλούδια. Ας το δοκιμάσει. Ας δοκιμάσουν όλοι αυτοί που κάνουν σκληρή διαδικτυακή κριτική τις απόψεις τους στην πράξη. Αν αποδειχτεί ότι οι αναρχικοί κάνουμε λάθος, τόσο το καλύτερο... "


και προσθέτω: ωραία ρε φίλε, εμείς τι κάνουμε; γιατί τα περιμένουμε όλα από τους αναρχικούς δηλαδή;

Και όπως το πες
Αν εμείς κοιμόμαστε...
ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη...

καληνύχτα...

Tobin είπε...

Για την ταμπακέρα όμως δε λες τίποτα…Η ουσία είναι που μετράει και όχι οι εντυπώσεις. Σου θέτω μερικά ερωτήματα:

1. Η περιοχή έχει ή δεν έχει πρόβλημα κατά τη γνώμη σου? Για σένα δεν έχει κανένα πρόβλημα. Υποθέτω πως είσαι κάτοικος του Αγίου παντελεήμονα και μιλάς με τόσο σιγουριά.

2. Γιατί ο ΛΑΟΣ και οι χρυσαυγίτες αυξήσανε τη δύναμη τους στις εκλογές. Είναι σύμπτωση? ή υπάρχει κάποιο «θέμα» το οποίο εκμεταλλεύονται δεόντως ελλείψει σοβαρών προτάσεων και κυρίως ολοκληρωμένων προτάσεων από την αριστερά?

3. Τι κάνει ο αναρχικός χώρος εκτός από το να ασχολείται με κομπλεξικούς και καταπιεσμένους χρυσαυγίτες για το θέμα?

4. Ποιο το άνοιγμα του αναρχικού χώρου στην κοινωνία? Είναι ικανοποιημένοι με 200-300 ανθρώπους που ακολουθούν?

5. Που είναι τα αμεσοδημοκρατικά και αυτοδιαχειριστικά «πειράματα»?

Έτσι μερικά γενικά ερωτήματα…γιατί κατά την άποψη σου στον Άγιο Παντελεήμονα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα πέραν των Χρυσαυγιτών.