Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Ένα διαφορετικό Αλφάβητο!!

Ι. Κ.

Α

Ακούω= Έφη Θώδη γιατί αποδείχθηκε πολύ πιο ειλικρινής από τους πολιτικούς

Β

Βουλιάζω= βουλιάζω στον καναπέ μου γιατί μετά από 15 ώρες δουλειάς γιατί είμαι κατάκοπος

Γ

Γνωρίζω= γνωρίζω πολύ κόσμο στο Facebook ή γνωρίζω οτί άν πάρω στεγαστικό θα πληρώνω τρελά για πολλά χρόνια

Δ

Δουλεύω= έχει σχέση με την δουλεία ή κάνω λάθος;

Ε

Έχω= το σωστό είναι δεν έχω

Εργασία= σπάνιο είδος προς εξαφάνιση

Ζ

Ζω= το σήμερα, γιατί το αύριο το βλέπω χλωμό

Η

Ήταν= πρωί τ΄Αυγούστου στην ανθισμένη γη

Ηλίθιος= έτσι νιώθω όταν βλέπω πολιτικούς να μιλούν

Θ

Θάνατος= προκαλείται κυρίως από το άγχος

Ι

Ιστορία= ρε παιδιά εγώ αλλιώς την ήξερα!

Κ

Καταθέτω= καταθέτω τις οικονομίες μου σε απλό λογαριασμό τραπέζης ενώ -χωρίς να το ξέρω- έχω επενδύσει σε αμοιβαία κεφάλαια και χάνω μέρος των χρημάτων

Κορδέλες= μεταξωτές βέβαια και να συνοδεύονται με φύκια

Κουκουλώνω= αγαπημένη λέξη των πολιτικών

Κλέβω= no comments

Κήρυγμα= μόνο για επενδύσεις και μόνο από Εφραίμ

Κεραυνός= να πέσει να τους κάψει

Λ

Ληστεύω= βλέπε κλέβω

Μ

Μην= το βάζουμε μπροστά από λέξεις, π.χ. μη φας, μην ξεκουραστείς, μην αποταμιεύσεις, μην σκέφτεσαι, μην αναπνέεις κ.τ.λ.

Ν

Νησί= με την τρέχουσα ακρίβεια το ξεχνάμε

Ξ

Ξυρίζω= αυτό θα μας κάνει το κρύο το χειμώνα λόγω της ανόδου της τιμής του πετρελαίου

Ο

Όμορφος= Όμορφος κόσμος (μόνο το πρωί στο mega)

Π

Παλεύω= παλεύω να τα βγάλω πέρα με τους λογαριασμούς που έρχονται όλο και πιο ανεβασμένοι

Πιστεύω= πιστεύω στον Εφραίμ (μήπως πάρω και γω κανα ακίνητο)

Ρ

Ράσο= στις μέρες μας φοριέται πολύ

Σ

Σκασμός= ο Ελληνικός λαός τον βγάζει ανελλιπώς

Τ

Τρένο= βρείτε τους μήπως και φύγουνε

Υ

Ύψος= συνοδεύεται κυρίως από επιτόκια

Φ

Φυστίκι= ξηροκάρπιο, στην εποχή μας αλμυρό

Χ

Χρέος= no comments

Ψ

Ψηφίζω= ψηφίζω στο διαδίκτυο ποια έχει την καλύτερη φωνή –η Μπεζαντάκου ή η Βέρα Λάμπρου

Ω

Ωραία= τη βγάλαμε και σήμερα μπαίνοντας στα υπαλληλικά!


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά τα λες. Περιγράφεις την ελληνική πραγματικότητα

Ανώνυμος είπε...

Ετσι είναι!!!